vrijdag 15 januari 2016

vega vrijdag

Weer een receptje dat we lekker vonden en wat ik dus wel met jullie wil delen. Ik kwam het recept tegen op pintarest en het is makkelijk en snel te maken
In het originele gnocci recept gebruiken ze mozzarella maar ik had nog een stukje blauwe brie liggen en dat was er erg lekker bij. Een simpele venkel salade smaakte er goed bij en die heb ik als volgt gemaakt:

  • venkel in dunne plakjes snijden
  • sinaasappel schillen en de partjes uit de vliezen snijden
  • de vliezen van de sinaasappel uitknijpen en het sap mengen met lekkere olijfolie en op smaak brengen met peper en zout.
  • alles door elkaar mengen en nog wat rozijnen er overheen
Het recept van de gnocci vind je hier.

Fijn weekend allemaal

Groetjes Titi

2 opmerkingen:

  1. Mmm, ik krijg er meteen honger van ;-)
    Lekker en gezond! Dringend eens een keertje proberen, bedankt voor de kookinspiratie!
    Groetjes, sigrid

    BeantwoordenVerwijderen