zaterdag 1 september 2012

secret project

Eindelijk kan ik vertellen over het secret project. Ik was namelijk bezig met het afscheidscadeau voor mijn collega's. Ik heb voor alle verpleegkundige een gelukspoppetje gehaakt in de vorm van een verpleegstertje en voor de fysiotherapeuten/ ergotherapeuten e.d. een gewoon gelukspoppetje. Allemaal met een leuk kaartje aan een zelf gemaakte slinger van vilt. Het zijn er in totaal 35 geworden!







Op de slinger staat bedankt voor de fijne tijd! En zoals je op de achtergrond wel ziet wordt er onder het haken en afscheid nemen ook al druk ingepakt!

Groetjes titi

8 opmerkingen:

  1. Zo wat een ontzettend leuk idee van je,vinden ze vast geweldig!En wat een werk!!!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk idee.
    Ze zullen het vast waarderen.

    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Maar wat een werk! Het zal vast heel goed ontvangen worden ;-) Succes met inpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk heb je er van gemaakt joh!
    Ze zijn in ieder geval hartstikke leuk geworden, ik vind vooral die verpleegstertjes
    erg schattig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie voor de lieve reacties, de slinger is zeker goed ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werkje zeg, wow! En wat een spannende tijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi werk heb je ervan gemaakt! En voor elk een poppetje, ze gaan nog lang met warme gevoelens aan jou denken denk ik! Veel inpakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel werk, maar plezant om te doen toch? Zo hebben ze een mooie herinnering aan jou.
    ER staan je vast drukke tijden te wachten...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen