zondag 5 februari 2012

huizen kijken en pannenlappen haken

Gisteren bijna de hele dag in de auto doorgebracht. Petrick en ik hebben naar huizen gekeken in de eifel. Sins kort zijn we op zoek naar een huis en aangezien we allebei onregelmatig en full-time werken betekend dat soms op 1 dag op en neer. Voor mij geen straf hoor...beetje naar buiten kijken, lekkere broodjes mee nemen en natuurlijk haken!

Weer een beetje opgeschoten met 1 van mijn grote projecten.
Van de week was ik begonnen aan een pannenlap, eigenlijk omdat ik de moessteek onder de knie wilde krijgen
En ze zijn af! Ik heb aan de achterkant een rondje gehaakt. Ik vind het namelijk niet fijn wanneer een pannenlap een beetje te dun is




5 opmerkingen:

  1. Ha..dat doe ik ook, lekker haken in de auto..
    En je pannenlappen zijn echt gaaf! Lekker dik ook. Van die dunne zijn alleen voor de sier..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik vind niks lekkerders dan haken in de auto. Thuis heb je nog altijd vanallles te doen maar in de auto niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke pannelappen zijn dat, die moessteek heb ik echt nog nooit gehaakt, mooi!!!
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerie

    Heb je ergens uitleg over de moessteek? Anders wil ik die wel geven hoor. Het is niet moeilijk, maar kost wel wat garen! Wat er fijn aan is is dat de pannelappen er lekker dik door worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. que bonitas las muñecas,están muy rechulas.

    BeantwoordenVerwijderen